ما و شما

ما و شما | پورتال خبری و سرگرمی تفریحی

ما و شما

ما و شما | پورتال خبری و سرگرمی تفریحی

  • ۰
  • ۰
برچسب ها: دانلود فیلم مستند من ناصر حجازی هستم،دانلود مستند من ناصر حجازی هستم،دانلود فیلم من ناصر حجازی هستم،دانلود مستند من ناصر حجازی هستم با لینک مستقیم،دانلود مستند در مورد مرحوم ناصر حجازی،دانلود رایگان مستند من ناصر حجازی هستم،دانلود فیلم ناصر حجازی،دانلود مستند مرحوم ناصر حجازی،دانلود رایگان مستند ناصر حجازی،Download Man Naser Hejazi Hastam ،دانلود تیتراژ مستند من ناصر حجازی هستم از رضا یزدانی ،دانلود رایگان مستند من ناصر حجازی هستم با کیفیت 720p ،دانلود فیلم مستند من ناصر حجازی هستم با لینک مستقیم ،دانلود فیلم من ناصر حجازی هستم با حجم کم، دانلود مستقیم فیلم من ناصر حجازی هستم ،دانلود مستند من ناصر حجازی هستم ،دانلود مستند من ناصر حجازی هستم با کیفیت عالی، دانلود من ناصر حجازی هستم، شهاب حسینی، فیلم من ناصر حجازی هستم، من ناصر حجازی هستم ،مهران مدیری،ناصرحجازی

دانلود فیلم مستند من ناصر حجازی هستم با لینک مستقیم

لینک دانلود مستند من ناصر حجازی هستم



کارگردان: نیما طباطبایی | موضوع: مستند، زندگی نامه | تولید: 92-94 | تاریخ انتشار: 1395

مدت زمان: 165 دقیقه | کیفیت: 720p + 480p | نوع: سینمایی | مخاطب: بزرگسال

فرمت ویدئو: MKV | حجم فیلم: 1.03 گیگابایت + 534 مگابایت | محصول ایران

خلاصه داستان:
من ناصر حجازی هستم روایتگر زندگی 62 ساله بهترین دروازبان قرن آسیا از بدو تولد تا پرواز ابدی ایشان به آسمان هاست. فیلمی مردمی که در برخی از سینماهای کشور در بازه زمانی 108 دقیقه اکران گردید و در نسخه شبکه نمایش خانگی به مدت 165 دقیقه پیش روی دوستداران ناصر حجازی است…

گویندگان:
مهران مدیری، شهاب حسینی، مسعود رایگان، رویا تیموریان، پرویز پرستویی، بهرام رادان و با صدای رضا یزدانی


دانلود فیلم مستند من ناصر حجازی هستم با لینک مستقیم

انتهای پیام/

برچسب ها: دانلود فیلم مستند من ناصر حجازی هستم،دانلود مستند من ناصر حجازی هستم،دانلود فیلم من ناصر حجازی هستم،دانلود مستند من ناصر حجازی هستم با لینک مستقیم،دانلود مستند در مورد مرحوم ناصر حجازی،دانلود رایگان مستند من ناصر حجازی هستم،دانلود فیلم ناصر حجازی،دانلود مستند مرحوم ناصر حجازی،دانلود رایگان مستند ناصر حجازی،Download Man Naser Hejazi Hastam ،دانلود تیتراژ مستند من ناصر حجازی هستم از رضا یزدانی ،دانلود رایگان مستند من ناصر حجازی هستم با کیفیت 720p ،دانلود فیلم مستند من ناصر حجازی هستم با لینک مستقیم ،دانلود فیلم من ناصر حجازی هستم با حجم کم، دانلود مستقیم فیلم من ناصر حجازی هستم ،دانلود مستند من ناصر حجازی هستم ،دانلود مستند من ناصر حجازی هستم با کیفیت عالی، دانلود من ناصر حجازی هستم، شهاب حسینی، فیلم من ناصر حجازی هستم، من ناصر حجازی هستم ،مهران مدیری،ناصرحجازی
  • ۹۵/۰۳/۱۲
  • کامران احمدی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی