ما و شما

ما و شما | پورتال خبری و سرگرمی تفریحی

ما و شما

ما و شما | پورتال خبری و سرگرمی تفریحی

  • ۰
  • ۰
برچسب ها:فال روزانه یکشنبه 16 خرداد 1395،فال فردا 16 خرداد 95 ،فال 16 خرداد 95،فال روزانه 16 خرداد 95،فال روزانه 95/3/16،فال 15 خرداد 1395،طالع بینی روزانه یکشنبه 16 خرداد 95،فال روزانه 16 خرداد 95،فال امروز یکشنبه 16 خرداد 95 ،فال روزانه ماه تولد 16 خرداد 95،فال روز یکشنبه 95/3/16،فال روز 16 خرداد 95,فال روز 95/3/16،فال 95/3/16،فال روزانه ، طالع بینی،فال روزانه ماه تولد، فال روزانه برای متولدین ماه ها،فال امروز 16 خرداد 95،فال فردا 16 خرداد 95،طالع بینی 16 خرداد 95،طالع بینی 95/3/16


فال روزانه یکشنبه 16 خرداد 95



فروردین:

امروز احتمال دارد بلیط رایگان سینما یا کنسرت یا … دریافت کنید. آن را رد نکنید. خواسته های درونی خود را نادیده نگیرید. اگر مشغله فکری دارید، با کمی جابه جایی کارها شاید بتوانید از این دعوت استفاده کنید. از اینکه خلاقیت های ذهنی خود را بیان کنید یا آنها را در جایی ثبت کنید، دست برندارید. امروز اگر در روند عادی زندگی خود تغییر ایجاد کنید، موفق تر خواهید بود. از اینکه همه کارها را همان شکل قبل انجام دهید دست بردارید. تنبلی را هم به طور کامل کنار بگذارید. امروز خوب است ارتباط های خود را بهبود دهید.
 

اردیبهشت:

درست است که معمولا می توانید روی کارهایتان متمرکز شوید، اما امروز از آن روزهایی است که حال و حوصله آنهایی که پرحرفی و بدرفتاری می کنند را ندارید. اما بهتر است با آنها وارد بحث نشوید و اگر نمی توانید آنها را نادیده بگیرید تاییدی که نیاز دارند را به آنها بدهید و بهانه ای آورده و محیط را ترک کنید. اجازه ندهید این افراد روز شما را خراب کنند. امروز بد نیست قوانینی را که برای رابطه عاطفی خود تعیین کرده اید را از نظر بگذرانید. با خودتان فکر کنید که چه کارهایی را دوست دارید با شریک زندگی خود انجام دهید و چه کارهایی را دوست ندارید. اما در انجام این کار نیز سعی کنید جانب اعتدال را نگه داشته و به صورت منطقی عمل کنید.
 

خرداد:

اگر شما باید وفادارانه به خاطر یک دوست نزدیک یا یکی از اعضای خانواده‌تان بر سر یک موضوع پافشاری کنید، به نحوی این کار را انجام دهید که باعث بروز مشکلی غیر‌قابل حل نشود. اگرچه قصد و نیت شما می‌تواند پاک باشد، ولی وقتی خیلی با احساس عشق خود به دیگران را ابراز می‌کنید ممکن است آنها رنجیده شوند. قبل از اینکه شروع به دفاع کردن از یک فرد خاص یا از یک سلیقه بکنید، همه جوانب را در نظر بگیرید.


تیر:

امروز باید منتظر تغییرات عظیمی در زندگی باشید. یک طوفانی در زندگی شما می آید و هر چه بدی و ناراحتی است با خود م یبرد. همه ابرهای تیره کنار خواهند رفت و آفتاب در آسمان دل شما خواهد درخشید. چشمان خود را باز کنید و فرصت ها را درست و دقیق ببینید. شما به طور کامل آمادگی تغییر را دارید پس آن را پس نزنید. با ایمان به خود و رویدادهایی که کائنات برایتان در نظر گرفته است به جلو و آینده درخشان پیش بروید.
 

مرداد:

اگرچه ممکن است که شما چراغهای سبز را در پیش روی خود بینید، زیرکانه است که شما هنگامی که چراغهای زرد اخطار روشن شدند فعالیت خود را شروع کنید. اگر شما خیلی سریع به سمت جلو حرکت کنید، خواهید توانست به مقاصد نادرست پایان دهید. حتی اگر شما بخواهید با قبول کردن یک پروژه کارتان را شروع کنید و به هرجهت زمانتان را برای آن نیز بگذارید باز هم شما نمی‌توانید معجزه کنید.
 

شهریور:

امروز کمی برایتان سخت است که راه درست را پیدا کنید. در ارتباط هایتان دچار مشکل شده اید و رفتارتان حالتی تدافعی دارد. امروز انرژی های خوبی در هوا جاری است که کمک می کند همه چیز به نفع شما تمام شود. البته نه به این مفهوم که شما ایرادی ندارید. اما می توانید با کمی صبوری آرامشی که منتظرش هستید را به دست بیاورید. خودتان باشید و اصراری هم برای اثبات حقانیت خود نداشته باشید. کمی لبخند و فراموش کردن سوتفاهم ها بهترین چاره حل مشکلات هستند.
 

مهر:

امروز شاید نتوانید مثل همیشه توجه دیگران را به خود جلب کنید. یا اینکه در ارتباط های عاطفی یا اجتماعی خود چندان موفق نخواهید بود. اما فرصت خوبی برای فکر کردن به خواسته های قلبی خود است. شما در سال های گذشته همیشه یک رویکرد کاری و رفتاری داشته اید و بدون شک نتیجه آنها هم همیشه یکی بوده است. اما امروز کمی با خودتان صادق باشید و ببینید آیا این همان مسیری است که همیشه می خواسته اید؟ اگر این طور نیست، از همین امروز روند کاری خود را تغییر دهید. اگر کسی از شما انتقاد کرد، به هیچ عنوان واکنش منفی نشان ندهید.
 

آبان:

امروز شاید دیگران فکر کنند شما در کارتان ناشی و دست و پا چلفتی هستید!! در حالیکه شما کاملاً به رفتار خود مسلط هستید و اصلاً لازم نیست چیزی را تغییر دهید. حالا که خورشید و بهرام در نشانه شما به هم ملحق شده‌اند شما باید بدانیدکه قدرت استفاده کردن از توانایی‌هایتان را دارا هستید و می‌توانید به طور موثری روی اهداف آینده خود تمرکز کنید.
 

آذر:

امروز دایم به فکر پول در آوردن خواهید بود. همه تلاش های شما در راستای سروسامان بخشیدن به مسایل مالی است. اما دیگر فکر و برنامه ریزی و نقشه کشیدن بس است، حالا وقت عمل است. طرح های خود را عملی کنید و یک قدم در جهت افکار خود بردارید. پیش از اینکه وارد راهی بشوید، مطمئن شوید که نقشه راه را همراه دارید و در میانه مسیر گم نخواهید شد. امروز احتمال این هست که یک رابطه عاطفی را آغاز کنید.
 

دی:

ممکن است که شما در طول روز بدون دلیل خاصی احساس اضطراب و نگرانی داشته باشید. مطمئن باشید که احساسات خود را با منطق و برهان تفسیر کرده اید، اما پیدا کردن دلیل منفی بافی خود اهمیت بیشتری دارد. درست عمل کردن از شاد بودن مهم تر است، اما قدرت و توانایی ای که باعث می شود روزتان تبدیل به روزی پر از انرژی های مثبت بشود به واسطه خود شما حاصل می شود.
 

بهمن:

یک نفر در حالیکه امروز دور و بر شما می‌پلکد، شما را کاملاً خسته کرده است. اگر نمی‌توانید از شر مزاحمتهایش خلاص شوید، بدون اینکه سعی کنید او را متوقف کنید کاری را که او انجام می‌دهد را تحسین کنید. آنچه که به نظر شما دخالت‌های بیش از حد به حساب می‌آمد اکنون می‌تواند مثل شور و هیجاناتی بی‌ضرر خیلی هم خوب باشد.
 

اسفند:

 امروز شما در محل کار و یا در خانه دقت بیشتری دارید، چراکه کمتر دور و بر جزئیات می‌چرخید. در مورد روش تعادل برقرار کردن بین کار و تفریح به حس ششم خودتان اطمینان کنید. این سخن به معنای تنبل شدن نیست؛ بلکه به معنای این است که از روزتان نهایت استفاده را ببرید و البته شاید مجبور شوید تا عصر هم کار کنید.

انتهای پیام/

فال روزانه یکشنبه 16 خرداد 95

برچسب ها:فال روزانه یکشنبه 16 خرداد 1395،فال فردا 16 خرداد 95 ،فال 16 خرداد 95،فال روزانه 16 خرداد 95،فال روزانه 95/3/16،فال 15 خرداد 1395،طالع بینی روزانه یکشنبه 16 خرداد 95،فال روزانه 16 خرداد 95،فال امروز یکشنبه 16 خرداد 95 ،فال روزانه ماه تولد 16 خرداد 95،فال روز یکشنبه 95/3/16،فال روز 16 خرداد 95,فال روز 95/3/16،فال 95/3/16،فال روزانه ، طالع بینی،فال روزانه ماه تولد، فال روزانه برای متولدین ماه ها،فال امروز 16 خرداد 95،فال فردا 16 خرداد 95،طالع بینی 16 خرداد 95،طالع بینی 95/3/16
  • ۹۵/۰۳/۱۵
  • کامران احمدی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی