ما و شما

ما و شما | پورتال خبری و سرگرمی تفریحی

ما و شما

ما و شما | پورتال خبری و سرگرمی تفریحی

  • ۰
  • ۰
برچسب ها:دانلود فیلم اعدام مرد ژله ای در شیراز + تصاویر،دانلود کامل فیلم اعدام مرد ژله ای،فیلم اعدام مرد ژله ای ، دانلود فیلم از اعدام مرد ژله ای در شیراز + تصاویر ، جزئیات اعدام مرد ژله ای در شیراز + تصاویر ، تصاویر اعدام مرد ژله ای،مرد ژله ای کیست، عکس از مرد ژله ای ، تصاویر مرد ژله ای ،مرد ژله ای + فیلم و عکس اعدام ، دلیل اعدام مرد ژله ای ، ماجرای مرد ژله ای، مرد ژله ای که اعدام شد + فیلم و تصاویر ، مرد ژله ای در شیراز ، مرد ژله ای

دانلود فیلم اعدام مرد ژله ای در شیراز + تصاویر

لینک دانلود فیلم



مرد ژله‌ای در بخشی از اعترافات خود گفته بود : من بیمارم.

مرد ژله‌ای چاره‌ای جز اعتراف نداشت. وی گفت: من بیمارم و تاکنون به ۱۰۰ خانه در جنوب شیراز وارد شده‌ام و فقط در ۲۳ مورد توانسته‌ام نقشه‌هایم را اجرا کنم.
وی گفت هر سه تا چهار روز نیمه‌های شب و حوالی ساعت دو بامداد از خانه‌شان خارج شده و هر بار به طور اتفاقی وارد خانه‌ای شده و اینگونه نبوده که از قبل خانه ای را شناسایی کرده باشد.

مرد ژله‌ای افزود: حوالی ساعت دو به طور اتفاقی خانه‌ای را انتخاب کرده و به پشت‌بام آن می‌رفتم. پس از اینکه لباس‌هایم را بیرون آورده آن را روی پشت‌بام گذاشته و وارد حیاط می‌شدم. در خانه‌هایی که دریچه‌هایشان باز بود مشکلی نداشتم اما دریچه‌هایی که بسته بود را خودم باز کرده و اگر هم موفق نمی‌شدم، به پشت‌بام رفته و لباس‌هایم را بر داشته و آنجا را ترک می‌کردم.
امین گفت: پس از ورود به خانه‌ها با روغنی که خودم از خانه‌مان برده بودم بدنم را چرب می‌کردم و اگر روغن نبرده بودم نیز با روغنی که در خانه طعمه‌هایم بود این کار را انجام می‌دادم و پس از چرب کردن خود با تیغ لباس زنان را پاره می‌کردم.

انتهای پیام/

دانلود فیلم اعدام مرد ژله ای در شیراز + تصاویر

برچسب ها:دانلود فیلم اعدام مرد ژله ای در شیراز + تصاویر،دانلود کامل فیلم اعدام مرد ژله ای،فیلم اعدام مرد ژله ای ، دانلود فیلم از اعدام مرد ژله ای در شیراز + تصاویر ، جزئیات اعدام مرد ژله ای در شیراز + تصاویر ، تصاویر اعدام مرد ژله ای،مرد ژله ای کیست، عکس از مرد ژله ای ، تصاویر مرد ژله ای ،مرد ژله ای + فیلم و عکس اعدام ، دلیل اعدام مرد ژله ای ، ماجرای مرد ژله ای، مرد ژله ای که اعدام شد + فیلم و تصاویر ، مرد ژله ای در شیراز ، مرد ژله ای
  • ۹۵/۰۳/۱۶
  • کامران احمدی

اعدام

دانلود

شیراز

فیلم

مرد ژله ای

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی