ما و شما

ما و شما | پورتال خبری و سرگرمی تفریحی

ما و شما

ما و شما | پورتال خبری و سرگرمی تفریحی

  • ۰
  • ۰
برچسب ها: دانلود آهنگ تیتراژ ماه رمضان 95 با صدای بهنام صفوی،دانلود آهنگ جدید بهنام صفوی به نام دعا میکنم،دانلود تیتراژ ماه رمضان 95،دعا می کنم تا نگاهم کنی دعای منه خسته شاید گرفت، آهنگ دعا میکنم از بهنام صفوی،دانلود جدیدترین آهنگ بهنام صفوی،آهنگ جدید بهنام صفوی،دانلود آهنگ بهنام صفوی بنام دعا میکنم،بهنام صفوی،دانلود آهنگ،دانلود آهنگ جدید،دانلود آهنگ جدید ایرانی

دانلود آهنگ تیتراژ ماه رمضان 95 با صدای بهنام صفوی

دانلود آهنگ جدید و بسیار زیبای بهنام صفوی به نام دعا میکنم

ترانه: سید محمد کاظمی / ملودی: بهنام صفوی

تنظیم کننده: غلامرضا صادقی




[کیفیت 128 با حجم 2 مگابایت] [کیفیت 320 با حجم 4 مگابایت]

Danlod Ahange Jadid

Behnam Safavi – Doa Mikonam

متن ترانه ی دعا میکنم با صدای بهنام صفوی:
دعا می کنم تا نگاهم کنی دعای منه خسته شاید گرفت
نشونیتو از آسمون و زمین نشونیتو از عشق باید گرفت
کی گفته منه دل به دریا زده بلد نیستم تکیه به تو کنم
اجازه بده بغضمو بشکنم بذار اشکامو هدیه به تو کنم
یکم ناخوشم حالمو خوب کن بیا زخمای بالمو خوب کن
چی میشه بازم مهربونی کنی زمین گیرتو آسمونی کنی
یکم ناخوشم حالمو خوب کن بیا زخمای بالمو خوب کن
چی میشه بازم مهربونی کنی زمین گیرتو آسمونی کنی


انتهای پیام/

دانلود آهنگ تیتراژ ماه رمضان 95 با صدای بهنام صفوی

برچسب ها: دانلود آهنگ تیتراژ ماه رمضان 95 با صدای بهنام صفوی،دانلود آهنگ جدید بهنام صفوی به نام دعا میکنم،دانلود تیتراژ ماه رمضان 95،دعا می کنم تا نگاهم کنی دعای منه خسته شاید گرفت، آهنگ دعا میکنم از بهنام صفوی،دانلود جدیدترین آهنگ بهنام صفوی،آهنگ جدید بهنام صفوی،دانلود آهنگ بهنام صفوی بنام دعا میکنم،بهنام صفوی،دانلود آهنگ،دانلود آهنگ جدید،دانلود آهنگ جدید ایرانی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی