ما و شما

ما و شما | پورتال خبری و سرگرمی تفریحی

ما و شما

ما و شما | پورتال خبری و سرگرمی تفریحی

  • ۰
  • ۰
برچسب ها:فال روزانه جمعه 21 خرداد 1395،فال فردا 21 خرداد 95 ،فال 21 خرداد 95،فال روزانه 21 خرداد 95،فال روزانه 95/3/21،فال 21 خرداد 1395،طالع بینی روزانه جمعه 21 خرداد 95،فال روزانه 21 خرداد 95،فال امروز جمعه 21 خرداد 95 ،فال روزانه ماه تولد 21 خرداد 95،فال روز جمعه 95/3/21،فال روز 21 خرداد 95,فال روز 95/3/21،فال امروز 21 خرداد ،فال فردا 21 خرداد 95،طالع بینی 21 خرداد 95،طالع بینی 95/3/21،فال 95/3/21،فال روزانه ، طالع بینی،فال روزانه ماه تولد، فال روزانه برای متولدین ماه ها

فال روزانه جمعه 21 خرداد 95



فروردین:

شما در این روزها از بیکاری و یا شاید کم کاری که انجام می‌دادید رها شده اید و به شدت سخت کوش و فعال شده اید به همین دلیل خداوند نیز شما را یاری می‌کند و در مقام اجتماعی تان به شدت پیش رفت خواهید کرد و بیش از پیش سرتان شلوغ خواهد شد.خوشبختانه به دلیل روحیه بالا و انعطاف پذیری که دارید حتی اگر در محیط کار برایتان مشکلی پیش اید به سادگی مشکلات را کنار می‌گذارید و از پس انها بر می‌اید.
 

اردیبهشت:

احساس فرسودگی می کنید؟ امروز همه کمی کلافه هستند، شما هم از این قائده مستثنی نیستید، به ویژه اگر سعی کنید از روال عادی امور خارج شده و کاری کنید که به انجام آن عادت ندارید احساس کسالت و بدخلقی خواهید داشت. بدتر از همه این است که چنانچه این طور شود ناخواسته ناراحتتیان را روی کسی که دوست دارید تخلیه کرده و او را ناراحت خواهید کرد. هرچقدر هم برنامه کاریتان فشرده باشد، زمانی را برای رسیدگی به خودتان بگذارید تا بهتر شوید. این روزها در زمینه های اجتماعی و ارتباطاتتان خیلی فعال و خلاق خواهید بود. اگر در جستجوی عشق هستید تا مرداد شانس بیار زیادی خواهید داشت. عشق آینده شما باید مثل خودتان پرانرژی و خلاق باشد، پس تا می توانید حرف بزنید و راجع به طرف مقابلتان اطلاع کسب کنید.
 

خرداد:

امروز تازه دوشنبه است ولی شما احساس خستگی زیادی می کنید و دلتان می خواهد زودتر آخر هفته از راه برسد. حتی اگر عاشق کارتان باشید هم امروز از آن روزهایی است که اصلا حال و حوصله ندارید. از همکارانتان هم انتظار نداشته باشید که با جک های خنده دار و حرف های جالب در وقت ناهار شما را سر حال بیاورند چرا که همه به لطف تأثیر مریخ امروز بدخلق و کسل هستند. آیا ارتباط خود را با دوستانی که برایتان اهمیت دارند به خوبی حفظ می کنید؟ تا مرداد ماه فرصت خوبی برای تقویت دوستی هایتان خواهید داشت. حتی شاید آنها بتوانند به شما در پیدا کردن شریک زندگیتان کمک کنند. کافی است سعی خودتان را بکنید و خیلی راحت دیده خواهید شد.
 

تیر:

امروز شما حالتهایی دوگانه دارید. از یک طرف می‌توانید جنبه‌های مثبت زندگی را ببینید. همه چیز به نظرتان خوب است و شما نقش خود را در این دنیای عظیم کاملاً می‌دانید. اما از طرف دیگر شما از پیش آمدهای اخیری که به نظر تغییر ناپذیر هستند راضی نیستید. خوشحالی شما بستگی به تشخیص این موضوع دارد که چه چیزی خارج از حیطه کنترل شماست. با تلاش کردن برای رسیدن به هدفهایی غیر واقعی انرژی خودتان را تلف نکنید، برای نعمتهایی که در حال حاضر دارید سپاسگذار باشید.
 

مرداد:

این هفته به راحتی می توانید عادت های بد پیدا کنید، پس مواظب خودتان باشید و از تأثیرات بدی که موجب پشیمانی شما خواهند شد دوری کنید. شما قوی هستید، پس قوی باقی بمانید! شما به راحتی ضعف ها و خطاهای دیگران را می بینید، حتی وقتی می خواهید خیلی سختگیر نباشید هم نمی توانید زیاد جلوی خودتان را بگیرید، اما امروز سعی کنید به جای خظاهای دیگران نقاط قوت و ویژگی های مثبت آنها را ببینید و در این کار بسیار موفق خواهید بود. امروز ممکن است خودتان را در حال مقایسه همسرتان با دیگران بیابید و فکر کنید ای کاش او هم مثل فلانی بود. اما یادتان باشد، شما از جزئیات زندگی دیگران با خبر نیستید، هیچ گاه خودتان و داشته هایتان را با دیگران مقایسه نکنید.
 

شهریور:

جزئیات را فراموش کنید و به تصویر کلی توجه کنید و خواهید دید که هیچ مرزی برای ما وجود نخواهد داشت. درس امروز شما این است: ابتدا کار اصلی را انجام دهید، سپس به جزئیات رسیدگی کنید. به دنبال آوای قلبتان بروید و خواسته هایتان را دنبال کنید. اکنون زمانی فوق العاده برای رفتن به سفری کوتاه مدت یا هرکاری که روح شما را تغذیه می کند است. دلتان می خواهد همراه با عشقتان به ماجراجویی بپردازید و کارهای جدیدی انجام دهید. آنچه اهمیت دارد این است که از روزمرگی فرار کرده و کاری تازه را تجربه کنید. موسیقی، هنر، نوشتن، امروز شما را به شور خواهند آورد. انجام این کار به شما کمک خواهد کرد با ذهنی تازه و انرژی مضاعف در کارهای خود پیشروی کنید.



مهر:

اگر به کاری که می کنید علاقه داشته باشید، تمرکز و انرژی تان بیشتر خواهد شد. امروز سرشار از انرژی و شادی و راحتی هستید بنابراین بهترین فرصت برای ثبت نام در باشگاه های ورزشی است. کمی به خودتان تکان دهید اما پای تان را از محدودیت ها فراتر نگذارید. شاید ایده هایی که در ذهن تان دارید در ابتدا عجیب به نظر آیند اما در آینده ای نزدیک به ارزش آنها پی خواهید برد. به دعوت دوست تان پاسخ مثبت دهید. افراد متاهل از زندگی عاطفی خود نهایت لذت را می برند به شرط این که به زندگی خود کمی تنوع دهند. مجردها هم اگر به دنبال معجزه هستند، با تمام افرادی که در طول روز ملاقات می کنند مهربان باشند.
 

آبان:

امروز باید حواستان بیشتر به حرف هایتان باشد. ارتباط با کسانی که دوست دارید گاهی می تواند گیج کننده باشد، ولی امروز تمام کلمات و حرف های صحیح دنیا در اختیار شما هستند تا اطرافیانتان را شاد کرده و به آنها انرژی بدهید. وجودتان سرشار از احساساتی خواهد شد که حتی شاید برای خودتان نیز غریبه باشند، اما این احساسات خواسته های حقیقی شما هستند. بهترین کاری که می توانید بکنید این است که به آنها فکر و توجه کرده و از آنها درس بگیرید. انتخاب بین خواستگارهای فعلی برای مجردها سخت خواهد بود، اما یادتان باشد که بعضی از آنها فقط تمرکز شما را به هم می زنند. نامزدها ممکن است در مورد محکمتر کردن رابزه خود حرف بزنند.
 

آذر:

امروز شاید نظم همیشگی خانه شما کمی بهم بخورد. اما نگران نباشید وقتی چیز بدی اتفاق می افتد نتیجه خوبی دارد. امروز تحریک می شوید که برای آینده برنامه ریزی کنید و از اعضای مسن تر خانواده کمک بخواهید. شما و عشقتان از بیرون رفتن و وقت گذراندن با هم و صحبت کردن بهره مند می شوید. چون هر دوی شما اخیراً سرتان شلوغ بوده باید ارتباطات خود با هم را قویتر کنید. دوباره رابطه خود را عمیق کنید. در چند هفته اخیر شما اطلاعات نادرست زیادی در مورد چیزی که برایتان مهم است و در محل کارتان حیاتی است، دریافت کردید. امروز حقیقت روشن می شود و می توانید بطور سازنده ای کار کنید.
 

دی:

دیگران احساسات شما و خودشان را به آن اندازه که شما جدی می‌گیرید، جدی نمی‌گیرند. اگر که شما بخواهید به آنها بگویید که روششان اشتباه است بیشتر از شما فاصله می‌گیرند. سعی نکنید که با مجبور کردن دیگران به همفکری با شما آنها را زیر نظر بگیرید. قبول کردن تفاوتهای انسانها جهان متفاوتی برای شما به وجود می‌آورد.
 

بهمن:

امروز بیشتر افکار شما حول‌و‌حوش مسایل مالی می چرخند اما به واسطه نامشخص بودن و فضای ابهام‌آلودی که امروز وجود دارد، نمی توانید درک درستی از این وضعیت داشته باشید. باید سعی کنید همه چیز را درست و حسابی چک کنید و مورد بررسی قرار دهید. احتمال دارد چیزهای که کشف و درک می کنید، کاملا درست یا غلط باشند. بهترین کار این است که قدم های خود را آهسته تر اما با دقت تر بردارید.
 

اسفند:

 امروز وابستگی خاصی به خانه دارید و همه آرامش خود را در خانه احساس می کنید. البته از طرفی هم نمی توانید تمرکزی که می خواهید را در خانه داشته باشید. یعنی بین دو روند متفاوت گرفتار شده اید و نمی دانید کدام یک بهتر است. اما به صورت کلی، آرامش و راحتی شما امروز در خانه و میان اعضای خانواده ایجاد می شود. اگر خیلی به سلامتی خود اهمیت نمی دهید، امروز زمانش رسیده تا بیشتر روی سلامت روحی و جسمی خود تمرکز کنید. ورزش و تغذیه سالم را در دستور کار خود قرار دهید.

انتهای پیام/

فال روزانه جمعه 21 خرداد 95

برچسب ها:فال روزانه جمعه 21 خرداد 1395،فال فردا 21 خرداد 95 ،فال 21 خرداد 95،فال روزانه 21 خرداد 95،فال روزانه 95/3/21،فال 20 خرداد 1395،طالع بینی روزانه جمعه 21 خرداد 95،فال روزانه 21 خرداد 95،فال امروز جمعه 21 خرداد 95 ،فال روزانه ماه تولد 21 خرداد 95،فال روز جمعه 95/3/21،فال روز 21 خرداد 95,فال روز 95/3/21،فال امروز 20 خرداد ،فال فردا 21 خرداد 95،طالع بینی 21 خرداد 95،طالع بینی 95/3/21،فال 95/3/21،فال روزانه ، طالع بینی،فال روزانه ماه تولد، فال روزانه برای متولدین ماه ها

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی