ما و شما

ما و شما | پورتال خبری و سرگرمی تفریحی

ما و شما

ما و شما | پورتال خبری و سرگرمی تفریحی

  • ۰
  • ۰
برچسب ها:فال روزانه شنبه 22 خرداد 1395،فال فردا 22 خرداد 95 ،فال 22 خرداد 95،فال روزانه 22 خرداد 95،فال روزانه 95/3/22،فال 21 خرداد 1395،طالع بینی روزانه شنبه 22 خرداد 95،فال روزانه 22 خرداد 95،فال امروز شنبه 22 خرداد 95 ،فال روزانه ماه تولد 22 خرداد 95،فال روز شنبه 95/3/22،فال روز 22 خرداد 95,فال روز 95/3/22،فال امروز 22 خرداد ،فال فردا 22 خرداد 95،طالع بینی 22 خرداد 95،طالع بینی 95/3/22،فال 95/3/22،فال روزانه ، طالع بینی،فال روزانه ماه تولد، فال روزانه برای متولدین ماه ها

فال روزانه شنبه 22 خرداد 95



فروردین:

امروز اگر قبل از فکر کردن دهانتان را باز بکنید ممکن است خیلی زود مجبور به عذرخواهی شوید، پس قبل از این که هر حرفی بزنید خیلی خوب به آن فکر کنید. درست است که در مورد یک نفر خیلی دلتان می خواهد حرصتان را تخلیه کرده و حرفتان را به او بزنید، اما به جای اینکار کاری مثبت برای خودتان انجام داده و از آن لذت ببرید. در رابطه عاطفیتان نیز مواظب حرف هایتان باشید، چرا که ممکن است به سادگی چیزی بگویید که عشقتان را ناراحت کند و دل او را بشکند. اگر هم مجرد هستید و قصد ابراز علاقه به کسی را دارید احتیاط کنید، چرا که ممکن است نیت شما مورد سوء برداشت قرار بگیرد و با شما بد برخورد شود.
 

اردیبهشت:

از امروز از لحاظ سلامتی و اوضاع فیزیکی حالتان بسیار بهتر خواهد شد. نگرانی اقتصادی که ذهنتان را درگیر کرده راه حل بسیار ساده ای دارد. به جای حرف زدن با واسطه ها خودتان به طور مستقیم با فرد مورد نظرتان صحیلت کنید. امروز روز بسیار پرمشغله ای در پیش دارید، با این حال اصلا دلتان نمی خواهد کارهای تکراری انجام دهید و نیاز به ایجاد تغییر در روند تکراری و همیشگی کارهایتان دارید. بد نیست برای ایجاد این تغییر از مسیر تازه ای به محل کارتان بروید و یا ترتیب انجام کارهایتان را کمی پس و پیش کنید. اگر با شخصی برای بار اول دیدار کرده اید ولی به هیچ عنوان از او خوشتان نیامده است چرا برای بار دوم خودتان را به زحمت می اندازید؟
 

خرداد:

چشم هایتان را به هدفتان دوخته اید و با سرعت تمام می خواهید به آن برسید، اما ستاره ها شما را به آرامش و اولویت بندی در کارهایتان دعوت می کنند. هرچند فکر می کنید به کمک نیازی ندارید، بد نیست در صورت نیاز از کسانی که توانایی کمک به شما را دارند یاری بخواهید. در کارتان بیشتر روزتان را با خانواده و دوستان نزدیکتان خواهید گذراند، هرچند بعید نیست زمانی را هم با شرکای تجاری خود بگذرانید. بنابراین روزی لذت بخش را در پیش دارید، زیرا کسانی که برایتان اهمیت دارند و از بودن با آنها لذت می برید در کنارتان خواهند بود. احساس وابستگی بیشتری به عشقتان احساس خواهید کرد. خوابی که درباره عشقتان می بینید را یادداشت کنید، آنچه در رویا دیده اید در واقعیت به شما کمک خواهد کرد

 
تیر:

این روزها شما خیلی به سمت و سوی خیال پردازی کشیده می‌شوید، برای اینکه وقت‌هایی که شما زیاد درگیر کار و امور اداری نیستید افکارتان حول و حوش موضوعات خیالی و رویایی دور می‌زند. با این حال دوستان نزدیک و افراد خانواده تان بهتان اجازه نمی‌دهند به طور کامل از واقعیت فرار کنید، اما باز هم نمی‌توانند شما را به لحظه حال برگردانند. شما باید زندگی خیالی خود را با واقعیت‌های دنیای بیرون تطبیق دهید و منطقی تر رفتار کنید.
 

مرداد:

امروز فرصتی دست داده که می توانید به همه ی کسانی که فکر می کنند به اندازه ی کافی کوشا نیستید نشان دهید که چه قدر پشتکار دارید. اصلاً اهمیتی ندارد که چه کاری انجام می دهید، فقط این که به دنبال چیزهای خوب و ویژه باشید. اگر به کسی قول دادید که کاری برای اش انجام می دهید، اجازه ندهید که دیگران رأی تان را تغییر دهند. پس کمتر حرف بزنید و دل به کار دهید.
 

شهریور:

یک نفس عمیق بکشید و به خودتان یادآوری کنید که همه دنیا با هم بر علیه شما دست به یکی نکرده اند. سخنرانی ها و نصیحت های نا خواسته این و آن امروز صبر شما را حسابی به چالش خواهد کشید. کوچکترین دلخوری ها در محل کار به چشمتان همچون مشکلاتی بزرگ خواهند بود و حتی با افراد مورد علاقه تان نیز خوب کنار نخواهید آمد. نیازی به گفتن این نیست که امروز روز خیلی خوبی برای فعالیت های اجتماعی نخواهد بود. به جای اینکه حرفی بزنید که بعدا از گفتنش پشیمان شوید، روی کاناپه لم دهید و سریال مورد علاقه تان را نگاه کنید. به زندگی زناشویی ایده آل خود بیندیشید و ببینید چه چیزهایی می خواهید و برای عملی کردن آنها چه کارهایی باید بکنید. اگر مجرد هستید به این که به دنبال چه خصوصیاتی در عشقتان هستید فکر کنید.

 
مهر:

امروز احساس اعتماد به نفس بیشتری که شما دارید باعث می‌شود که انعطاف پذیریتان نیز بیشتر شود، به این دلیل که شما نیاز ندارید که مسأله‌ای را برای دیگران ثابت کنید. جوهر باطنی شما اکنون بسیار قوی است و لازم نیست که در مورد آن تردید داشته و وقتتان را تلف کنید. شما بیشترین منفعت را زمانی کسب خواهید کرد که به مشکلات مردم دیگر توجه کرده و به آنها ملحق شوید.امروز از انرژی جسمانی چندانی برخوردار نیستید، به همین دلیل ممکن است بی انگیزه به نظر برسید. بهترین راهکار این است که همه چیز را آسان بگیرید تا انرژی از دست رفته را مجدداً بازیابید. ممکن است وظیفه ی مهمی را به عهده بگیرید، اما اگر پیشرفتی در کارتان حاصل نشد ناراحت نشوید، نیروی حیاتی شما برای تحقق اهداف تان به زودی بازخواهد گشت. به شما توصیه می شود که در این مدت به فکرتان استراحت دهید تا برای فرصت های پیش رو آمادگی لازم را کسب کنید.
 

آبان:

تا الان طوری خرج می کرده اید که گویا آینده ای وجود ندارد؟ دست از این کار بردارید زیرا از امروز تا ۵ ماه آینده با مسایل مالی مواجه خواهید بود که شاید چندان خوشایند نباشند. اگر برنامه ریزی اقتصادی ندارید، یا روش کاریتان طوری نیست که سوددهی داشته باشد، از همین امروز آن را تغییر دهید. با چشمان باز، همه فرصت های شغلی را بررسی کنید. خبر خوشحال کننده این است که فرصت های پولی زیادی در انتظار شماست. اما به این بستگی دارد که نگاهتان را تغییر دهید و خواسته های درونی خود را کشف کنید. با خودتان صادق باشید.
 

آذر:

وقت آن رسیده است که از خودتان بپرسید آیا این همه مشغولیتی که برای خودتان ایجاد کرده اید از انرژی فراوانی است که دارید یا این که می خواهید خودتان را غرق کرده و از واقعیت ها فرار کنید؟ امروز ممکن است شخصی که حتی فکرش را هم نمی کنید از شما به خاطر اشتباهش عذرخواهی کند. چنانچه در حال انجام یک پروژه تحقیقاتی هستید امروز ممکن است در جمع آوری اطلاعات به مشکل بر بخورید. برخی از اطلاعات و حقایق مبهم به نظر می رسند و بهتر است این پروژه را چند روزی تعطیل کنید و خودتان را بیهوده درگیر کای که نتایج ناچیزی برایتان خواهد داشت نکنید. حداقل امروز را دست نگه دارید و از روز جمعه خود لذت ببرید و به ذهنتان استراحت دهید
 

دی:

شما امروز وسوسه شده‌اید که از مشغولیتهای اجتماعی کناره گیری کنید، اما به این معنا نیست که شما می‌خواهید تنها باشید. همچنانکه آرزوهای مادی شما بسیار قوی می‌شوند، شما احساسات زیادی را که ظاهر شده‌اند تجربه می‌کنید. اما احتمالاً شما حس و حال بیرون رفتن و یا مهمانی رفتن را ندارید. آزمایش کردن توانائیهایتان کلیدی است برای اینکه بتوانید قدرت بیانی آفریننده و پر اهمیت داشته باشید.

 
بهمن:

امروز ترغیب شده اید که پروژه ی کاری جدیدی را شروع کنید. متأسفانه ممکن است تمام کردن کاری که به دست گرفته اید دشوار باشد، زیرا برای به سرانجام رساندن آن باید انرژی کافی داشته باشید، اما به نظر می رسد که بخشی از انرژی شما به خاطر کسانی که در کارتان اختلال ایجاد می کنند هرز می رود. بهتر است از دوستان یا خانواده ی تان بخواهید که کمک تان کنند یا اگر نمی خواهند کمک کنند حداقل جلوی پای تان سنگ نیندازند. بدانید که اگر تمرکز کنید هر کاری ممکن خواهد شد.
 

اسفند:

امروز شاید کمی استرس داشته باشید. شاید هم کارهایتان زیاد باشد. اما به صورت کلی، اشتیاقات بسیاری دارید و خوشبختانه در هر حالتی، نیمه پر لیوان را خواهید دید. این خوش بینی بهترین فرصت برای برنامه ریزی برای آغاز کار جدید است. با افرادی که به آنها اطمینان دارید، در مورد طرح هایتان حرف بزنید و بخواهید که شما را در این مسیر همراهی کنند. اگر دوست دارید در مورد خودتان حرف بزنید، امروز زمان خوبی است. اعتماد به نفس دارید و دیگران تمایل زیادی برای شنیدن حرف های شما خواهند داشت.

انتهای پیام/

فال روزانه شنبه 22 خرداد 95

برچسب ها:فال روزانه شنبه 22 خرداد 1395،فال فردا 22 خرداد 95 ،فال 22 خرداد 95،فال روزانه 22 خرداد 95،فال روزانه 95/3/22،فال 21 خرداد 1395،طالع بینی روزانه شنبه 22 خرداد 95،فال روزانه 22 خرداد 95،فال امروز شنبه 22 خرداد 95 ،فال روزانه ماه تولد 22 خرداد 95،فال روز شنبه 95/3/22،فال روز 22 خرداد 95,فال روز 95/3/22،فال امروز 22 خرداد ،فال فردا 22 خرداد 95،طالع بینی 22 خرداد 95،طالع بینی 95/3/22،فال 95/3/22،فال روزانه ، طالع بینی،فال روزانه ماه تولد، فال روزانه برای متولدین ماه ها

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی