ما و شما

ما و شما | پورتال خبری و سرگرمی تفریحی

ما و شما

ما و شما | پورتال خبری و سرگرمی تفریحی

  • ۰
  • ۰
برچسب ها:فال روزانه سه شنبه 25 خرداد 1395،فال فردا 25 خرداد 95 ،فال 25 خرداد 95،فال روزانه 25 خرداد 95،فال روزانه 95/3/25،فال 25 خرداد 1395،طالع بینی روزانه سه شنبه 25 خرداد 95،فال روزانه 25 خرداد 95،فال امروز سه شنبه 25 خرداد 95 ،فال روزانه ماه تولد 25 خرداد 95،فال روز سه شنبه 95/3/25،فال روز 25 خرداد 95،فال روز 95/3/25،فال امروز 25 خرداد ،فال فردا 25 خرداد 95،طالع بینی 25 خرداد 95،طالع بینی 95/3/25،فال 95/3/25،فال روزانه ، طالع بینی،فال روزانه ماه تولد، فال روزانه برای متولدین ماه ها

فال روزانه سه شنبه 25 اردیبهشت 95



فروردین:

وقت آن رسیده است که کمی به خودتان استراحت بدهید و بگذارید دیگران کارهای سخت را انجام دهند، قرار نیست که همیشه شما دیگران را حمایت کنید، گاهی هم به خودتان استراحت بدهید. هیچ کس شکست را دوست ندارد ، اما این تنفر از شکست در شما بیش از هر کس دیگری است، تا حدی که برای این که مبادا خودتان را به این خطر بیندازید زیادی محتاطانه عمل می کنید و موقعیت هایی که ممکن است زندگیتان را تغییر دهند را از دست می دهید. وقت آن رسیده است که به خودتان اعتماد کرده و از فرصت ها استفاده کنید. عشقتان احساس می کند که به اندازه گذشته مورد توجه شما نیست، امروز را با او بگذراند و او را غرق محبت کنید.

 

 

اردیبهشت:

امروز علاقه و عشق بسیاری به خواب دارید. به طور کلی خواب آلوده هستید و دوست دارید همه روز را در رختخواب باشید. اما از طرفی هم کار و مسوولیت های کاری و اجتماعی هم دارید. تضاد این دو مساله کمی شما را دچار کلافگی می کند. اما نه به خودتان خیلی فشار بیاورید و نه زیادی تنبل باشید. کلید آرامش شما ایجاد تعادل است. کارهای مهمی که به توجه و دقت زیاد نیاز دارند را امروز انجام ندهید. تغذیه سالم و نوشیدنی های سبز را نیز در برنامه های امروز خود قرار دهید.

 

 

خرداد:

امروز ممکن است از جانب دوستان و خانواده مورد حمایت قرار بگیرید، اما برای تان سخت است که حمایت بی دریغ آن ها را به راحتی بپذیرید. از این که می ببینید دیگران فکر می کنند به کمک احتیاج دارید ناراحت می شوید، اما بهتر است این رفتارها را کنار بگذارید. برای این که مشکلات تان را حل کنید باید پیشنهاد همکاری دیگران را با آغوش باز بپذیرید. پس اجازه دهید که دیگران هم در موفقیت شما شریک شوند.

 

 

تیر:

مهم نیست که چقدر سرسختانه تلاش می کنید تا در مقابل جریان لذت بخشی که حواستان را پرت می کند مقاومت کنید اما شاید اراده قوی ای برای نه گفتن نداشته باشید.خوشبختانه ، شما نیازبه یک فرصت شخصی دارید که کمتر برایتان پیش می آید. اما این در مورد دوری جستن از اجتماع نیست. الان فقط مراقب چیزهایی باشید که باید به خاطر آن قربانی کنید.

 

 

مرداد:

امروز برای اینکه بیان کنید که در قلب تان چه می‌گذرد ممکن است آسان ترین راهی نباشد که شما انتخاب کرده‌اید، اما می‌تواند نتایج ارزشمندی داشته باشد. اتصال ماه با اورانوس غیر معمول در پنجمین خانه از بازی شما، پیشنهاد می‌کند آن چیزی که شما نیاز دارید چیزی فراتر از چیزهای معمولی است. اما حتی اگر شما کمی پر سر و صدا و سرکش باشید، دوست دارید که اکنون بیشتر جدی باشید. بر خلاف همیشه کمی جلوتر از پای خود را هم ببینید و می‌بینید که این می‌تواند انرژی تان را به شما بازگرداند.

 

 

شهریور:

مطمئناً اگر کسی به شما زخم زبان بزند خوشحال نمی شوید، اما معمولاً سعی می کنید که در جواب از خودتان دفاع کنید. نکته این جاست که امروز به راحتی نمی توانید از این سپر دفاعی استفاده کنید. گاهی اوقات بهتر است خشم تان را پنهان کنید و رد شوید. به خاطر داشته باشید که این حرکت شما به معنی بزدلی یا ضعیف بودن نیست، بلکه نشانه ی دانایی شماست. اگر خشم بگیرید، فقط همه چیز پیچیده تر خواهد شد و دیگر چیزی تحت فرمان تان نخواهد بود.

 

 

مهر:

زمانی که شما انگیزه حرکت کردن و به جلو رفتن را دارید، می خاوهید که بر اساس نظریات خودتان دست به عمل بزنید. گاهی وقتها عاقلانه است که کمی صبر کنید و ببینید که بعداً چه احساسی پیدا خواهید کرد. وقتی که شما با چنین موردی مواجه می شوید، با احتیاط شروع کردن بهترین استراتژی است. با وجود این در حال حاضر نشان دادن یک واکنش سریع پاک بودن نیت شمارا نشان می دهد، بنابراین تردید نشان ندهید.

 

 

آبان:

امروز فعالیتهایتان مطابق با خواسته‌تان پیش نمی‌روند. این سخن به معنی این نیست که شما کارمند بدی هستید؛ بلکه به خاطر این است که شما زیاد دوست ندارید رئیستان به شما امر و نهی کند. شما برای تعطیلات و مسافرت رفتن آمادگی کامل دارید و در نهایت شما می‌توانید ذهنتان را از مسئولیتهای قدیمی روزمره که شما را از دنیای تخیلاتتان دور می‌کند پاک کنید.

 

 

آذر:

امروز حال و هوای خانه کمی گرفته است. هنگام حرف زدن با نزدیکان و عزیزانتان حرف هایتان را به دقت انتخاب کنید ، زیرا ممکن است با حرفی اشتباه کسی را ناراحت کنید. اگر خشم یا دلخوری در وجودتان باشد تنها یک جرقه کافیست تا برافروخته شوید، اگر دلتان می خواهد آن را بروز دهید، یک بار و برای همیشه تمامش کنید، اگر نه بهتر است با احتیاط عمل کنید. اگر احساس می کنید نمی توانید جلوی خودتان را بگیرید کمی تنها بمانید تا آرام شوید. از الان تا مرداد ماه روابط عاطفی شما در دوره طلایی خود خواهند بود. اگر در جستجوی عشق هستید دست از خجالت بردارید و خودتان را در گوشه و کنار مخفی نکنید. کافی است جسور، جذاب و شوخ باشید تا فرد مورد نظرتان را به خود جذب کنید. اگر هم عشق خود را یافته اید دوره ای پر از شور و هیجان و خوشی خواهید داشت.

 

 

دی:

شما برای اینکه متوجه شوید که خط سیر جدیدتان شما را به جایی که می‌خواهید نمی‌رساند، شاید نیاز داشته باشید که زمان کافی صبر کنید. با تجدید نظر کردن در آنچه که شما هر روز انجام می‌دهید، این حس در شما به وجود می‌آید که این کارها مسیر زندگی همیشگی شما است. شما باید هدفهای بلند مدت خود را تغییر داده و لازم نیست برای سیر تکامل طبیعی آنها پافشاری کنید.

 

 

بهمن:

خودتان را جمع کنید و از آنچه که اتفاق افتاده درس گرفته و از گذشته به عنوان روشن کننده چراغ راه آینده استفاده کنید. ممکن است در نهایت حیرت به این مسئله پی ببرید که دیگران از شما سوء استفاده کرده و یا باعث جلوگیری از پیشرفت شما شده اند. حالا وقت سرزنش کردن خودتان نیست، آب رفته به جوی باز نمی گردد، بهتر است تمام این چیزها را یک گوشه ذهنتان نوشته و به راه خود به سوی پیشرفت ادامه دهید. شما بزرگ شده اید، به ساز دیگران نرقصید، خودتان تصمیم بگیرید. برای عاشق هایی که هنوز به مرحله ازدواج نرسیده اند این روزها همه چیز عالی خواهد بود، اما متأهل ها باید کمی بیشتر روی زندگی خانوادگیشان متمرکز شوند و در مقابل مشکلات صبور باشند.

 

 

اسفند:

آیا کمی توقعتان بالا نیست؟ شما در مورد افرادی که با شما رفت و آمد دارند خیلی وسواس دارید و از آنه انتظار دارید که برای شما همه کار بکنند. گاهی در تشخیص مرزهای انتظاراتی که می توانید از دیگران داشته باشید دچار مشکل می شوید، شاید وقت آن رسیده باشد که به این موضوع به طور جدی فکر کنید. وقتی چیزی در زندگیتان درست کار نمی کند، از یک رابطه کاری گرفته تا یک دوستی قدیمی، این بدان معناست که باید آن را برای همیشه کنار بگذارید. ممکن است ابراز احساسات ناگهانی از جانب کسی که فکر می کردید تنها دوست یا همکار شماست شما را غافلگیر کند، خودتان را برای سورپریز شدن آماده کنید.

انتهای پیام/

فال روزانه سه شنبه 25 اردیبهشت 95

برچسب ها:فال روزانه سه شنبه 25 خرداد 1395،فال فردا 25 خرداد 95 ،فال 25 خرداد 95،فال روزانه 25 خرداد 95،فال روزانه 95/3/25،فال 25 خرداد 1395،طالع بینی روزانه سه شنبه 25 خرداد 95،فال روزانه 25 خرداد 95،فال امروز سه شنبه 25 خرداد 95 ،فال روزانه ماه تولد 25 خرداد 95،فال روز سه شنبه 95/3/25،فال روز 25 خرداد 95،فال روز 95/3/25،فال امروز 25 خرداد ،فال فردا 25 خرداد 95،طالع بینی 25 خرداد 95،طالع بینی 95/3/25،فال 95/3/25،فال روزانه ، طالع بینی،فال روزانه ماه تولد، فال روزانه برای متولدین ماه ها

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی